6.3.11

day6- write 30 interesting facts about you

Förmodligen inte 30 intressanta grejer...

1. skjuter alltid upp saker, speciellt skolarbeten och annat tråkigt
2. är beroende av musik
3. hade korkskruvar när jag var liten, nu är mitt hår spikrakt
4. klarat mig hela vintern utan att halka en enda gång. peppar peppar
5. tycker västerås är en tråkig stad och drömmer om att flytta till en stad i europa, runt medelhavet helst. grekland nånstans vore feett
6. är jävligt lat
7. när klockan slår 11-12 blir jag superkreativ, kommer på en miljon saker jag måste göra. varenda natt
8. besöker min egna blogg säkert 100 ggr/dag, ingen aning om vrf
9. ibland oroar jag mig extremt för vad folk tycker om mig, ibland kan jag inte bry mig mindre
10. har min pappa 60 mil härifrån, ibland jävligt jobbigt men är van

11. aldrig brytit ett ben och fram till för några månader sen hade jag aldrig haft ett hål i en tand
12. blir alltid depp under vinterhalvåret. hatar vinter
13. vill bort från västerås, helt sverige, blir nojig för hur det ska gå. tänk om allt failar
14. kan inte sova när ingen annan är hemma. hör ljud och inbillar mig att det är någon i lägenheten. sjukt drygt
15. har åldersnoja
16. vill flytta hemifrån för att få inreda en egen lägenhet men är livrädd för att bo själv
17. är svag för killar med snygg klädstil, som verkligen vet hur man klär sig. dom kan se ut (nästan) hur som helst i fejjan men kan dom klä sig, god damn
18. drömmer sjuka drömmar varje natt
19. påverkas av solen, soligt väder är jag glad, grått väder är jag depp
20. sååå vill flytta till ett land där det är varmt året runt, vore skönt
21. skulle nog aldrig kunna klippa av mitt hår och ha kort hår, utan att försöka spara ut det igen
22. inbillar mig/börjar tro att jag har dyselexi, nån svag form av det
23. älskar att festa och ha kul, umgås med vänner.
24. är jättekräsen när det kommer till att shoppa kläder
25. köper alltid en almernacka när skolan börjar och inbillar mig att jag ska använda den, gör det första veckan sen ger jag upp
26. var i grekland första gången 05, sen dess är jag förälskad i landet
27. läst franska i snart fem år, ändå kan jag knappt presentera mig ordentligt
28. sova är bland det skönaste som finns
29. allt viktigt som jag måste komma ihåg skriver jag upp i min telefon
30. lärde mig att dricka kolsyra när jag var 13. dricker fortfarande inte cola för smaken är äcklig

Inga kommentarer: