5.7.11

Tog en fika med bellan på gränden igår, pratade om allt som hänt senaste månaden vi inte träffats typ. Galet. Gick hem till Jesper(?) sen till skallberget nånstans. Åkte hem och sov vid halv 12 när bussarna slutade gå. Idag har jag jobbat, aaasjobbigt för jag är fortfarande sliten som fan. Min röst är fuckad också så ingen hörde vad jag sa:) Hur som, måste städa laga mat och typ tvätta haha kommer aldrig klara av att flytta hemifrån, kommer vilja ta med mig mamma så hon kan göra allt sånt där tråkigt åt mig.

Påtal om typ ingenting så håller min dator på att cpa sönder och jag har inte ens haft den ett år, haft den sen november. bra kvalite<3 den laggar för ingenting, allting hakar upp sig, man kan inte vara inne på internet så måste använda firefox, spotify fastnar hela tiden och aa ingenting funkar typ normalt. Yey. aja ska sluta klaga och göra lite mat, bye

Inga kommentarer: