26.6.11

Midsommar





Midsommar blev riktigt lyckat, började hemma hos Frida vid halv 6-6 med grillat och lite vin. Hamnade sedan hos Jessica en stund och sen vidare till Micke och några pojkar. Nån fick den briljanta idén att vi skulle bada så det gjorde vi och efter det blev det bastu och bubbelpool innan vi hamnade ute igen. En efter en däckade/somnade/drog därifrån medans jag verra och jonathan satt ute på altan och hade deeptalk. Mycket intressant! sen blev det nattpromenad innan vi somnade i världens minsta soffa, inte fick jag ha den för mig själv heller. Mådde som jag förtjänade imorse, vart allmänt seg och tung i huvudet hela dagen. Mammsen kom och hämtade oss sen och precis då tyckte väl vädergudarna att det va en bra idé att öppna himlen, blev DYNGSUR av att gå från fridas dörr till bilen vilket är kanske 5 m.

Hur som helst, skön kväll med fina vänner och den mest lyckade midsommar på ett tag iallafall.. imorgon ska jag jobba 11.45-20 (puuhääh) sen packa satan, har inte ens börjat och vi åker på måndag!? galet

Inga kommentarer: