30.5.11




Några bilder från helgen, fler finns på fejjan


 Ja jag vet att man ska leva i nuet och allt sånt där.. Men jag blir alltid alldeles till mig när jag tänker på alla roliga saker som är planerade. Mindre än två veckor till skolan slutar och vi åker till Grekland. Kommer hem bruna och mysiga, ska jobba lite sen är det midsommar med mina finaste. Sen dags för P&L! En/två dagar i Götet med bröderna och helst en vecka i Skåne också. Så börjar 3an med nollning av ettorna som jag redan nu tycker synd om mohaha, höstlov och Londonresa, Etiopien resan with ma "Ethiopian brothas" och när vi kommer hem är jag ÄNTLIGEN 18 så då blir det fet utgång (redan planerat) och då är det december!?  Så är det jul och nyår, en stockholmshelg bröderna (också redan planerat) sen är det 2012!? Snacka om att inte leva i nuet hahah, men när man tänker efter kommer nog inte 3an bli så hemsk ändå, och allt får jag uppleva tillsammans med mina finaste bästaste bröder som jag är så jävla glad för att dom finns. Love you guys

Inga kommentarer: