31.5.11

Idag var en riktigt bra dag och jag är så jävla GLAAAAAAAAAAAD så jag skulle kunna skrika glädjeskrik över hela viksäng. Det är onsdag imorgon - från och med då tar jag inofficiellt sommarlov, det är mitt sista prov i 2an och jag ska tammefan ha ett MVG. Jag har världens finaste, klokaste, smartaste och roligaste vänner runt mig. Känns som jag tjatar men jag mår så himla bra. Annars klagar man bara på skolan, på vintern, på livet och på allt. Men nu har allting släppt och allt är bra. Som jag visste; efter regn kommer solsken. Den där helvetestiden i vintras när jag ville spy på skolan och allting annat och hatade livet i allmänhet (var ej emo jag lovar), allt det där är borta nu och jag tycker om livet igen.


Så, en note to self: after rain comes sunshine. Always.

Inga kommentarer: