7.2.11

Haha det här är bara inte min dag. kommer till skolan, har franska första lektionen men då fungerar inte min inloggning så fick springa runt hela skolan och leta efter datakillen, han försökte fixa det men fungerade inte så kan inte använda datorerna i skolan. två h senare har jag historia prov som går åt helvete, verkligen åt helvete. Aldrig gjort så dåligt prov. åker hem, mamma och axel kommer hem med en klädställning från ikea, börjar montera den, en del står lutad mot väggen och typ glider så den ramlar på golvet, världens minsta smäll, ändå går hela skiten av på mitten. bra kvalite. Som om inte det vore nog, axel tog med sin symaskin, fan antikvärde på den alltså, och har krigat senaste halvtimmen med att försöka trä den. GÅR INTE. snart ger jag upp.....

upd: precis när jag är påväg in i duschen säger mamma "Juste glömde säga det, värmen och varmvattnet är avstängt mellan 19-05. :):):)):)

Inga kommentarer: