5.2.11

day2- where you'd like to be in 10 years

har inget bättre för mig.. Om 10 år är jag 27. Så jävla knepigt det där hur framtiden kommer bli, har ingen aning. Byter förmodligen stad efter studenten så man vet ju aldrig vart man hamnar.  Jag hoppas iallafall att jag lever ordentligt, ett härligt liv med härliga människor runt omkring mig i en storstad kanske i Sverige, kanske utomlands. Antingen singel och lever livet eller en härlig man. Att jag trivs med det jag håller på med alltså jobb. Musik vore kul. eller att få jobba med människor, är sjukt facinerad över hur vi fungerar alltså människor med varandra, psyket och sånt. Så kanske som psykolog eller nånting inom det iallafall. Jag vet inte, vill inte direkt hoppas på någonting heller. Skulle vara sjukt kul att läsa det här om 10 år och se hur det blev och få läsa då vad jag skrev nu.

PUSS

Inga kommentarer: