14.2.11

10 10

Godmorgon, börjar 10.50. skönt med sovmorgon. Drömde en sån jävla konstig dröm inatt, gör det oftast nu förtiden men inatt var extremt.. drömde om en person jag inte träffat på kanske 3 år, ännu mindre pratat med. Han va otrogen mitt framför mina ögon och jag vet att han har tjej så frågade varför han höll på med en annan tjej, hans svar var bara att det var ett av hans ex så då var det okej för han älskade fortfarande tjejen har var tillsammans med. Sen skulle mamma och axel gifta sig och jag hade glömt bort det eller blandat ihop dagarna så kom på det samma dag sen mitt i allt kom Madde och sa att jag skulle skynda mig att anmäla mig till nån grej för vi skulle dansa på nån annans bröllop. Sen fortsatte det hur länge som helst men det minns jag knappt..
Hur som, måste klä på mig sen åka till skolan. ha en bra alla hjärtans dag! puss 

Inga kommentarer: