21.2.11

01.30

Babe idag

Ligger i sängen med datan i knät, funderar.. har franska texten som ett stort orosmoln hängade över mig men pallar inte. jag kan inte ens. vet inte hur man skriver. Hela franska kursen är ett stort skämt, åtminstonde för mig. första gången jag är orolig att jag inte kommer klara ett g.

Back to school första gången på en vecka nu, äntligen frisk åtminstonde tillräckligt. Ska bli äckligt skönt att träffa folk igen, helt isolerad med mammsen och axel i en vecka. Tyvärr får jag återse en inte lika saknad person imorgon, nämligen mr.donkey som är tillbaka efter tre veckor. Åh vad jag inte har saknat hans fula ansikte, förlåt men nej.

Om en vecka är det iallafall lov, på fredag kryssning sen stannar jag i sthlm ett par dagar, tror jag. back to work now, fucking franska. A bientôt

Inga kommentarer: