27.1.11


Helvetes dag som fan aaaaaaldrig tar slut. gick i skolan 8 till fyra, förstår inte hur jag ska orka göra det varenda torsdag?? Har bara dryga ämnen typ matte historia naturkunskap.. love life. äää men jorå satte, fick en vänförfrågan idag av Mustapha Mbye, noll gemensamma vänner, går inte att kolla nånting på hans profil eller. Känns ju lovande. fan vad jag haffar.. skämt å sido, hatar sånna där som lägger till en bara för att typ. kan vara nån som man har 584 gemensamma vänner med MEN har ingen aning om vem det är/aldrig pratat med/aldrig sett eller whatever, varför ska jag då ha dig som vän? Haha, helt ärligt. Anyways det är tammetusan fredag imorgon och jag är festsugen till max men känner jag västerås rätt är det dött på den fronten. Men man ska aldrig säga aldrig, ska kanske ta och göra nånting vettigt nu. men bara kanske

Inga kommentarer: